Kamis, 20 Mei 2021

Susuyor Gibiyim Sözleri

Taladro Şarkı Sözleri - Susuyor Gibiyim Ft. Hatırla bu şarkıyı uzanır yıllar öncesine Şimdi öylesine söyle mırıldan birisine Duy bir yerde sana yazılmamış gibi yap Yabancılaş cümlelere yavaş yavaş Okunsun gözlerinden.

Mustafa Cevik On Twitter Words Quotes Turkish Quotes

Seni kalbime gömüp binlere seyir ettim türbeni.

Susuyor gibiyim sözleri. Taladro Susuyor Gibiyim Sözleri En güzel şekilde katılımsal sohbetler edebilirsiniz Taladro Susuyor Gibiyim Sözleri sizler için hazır. Duy bir yerde sana yazılmamış gibi yap Yabancılaş cümlelere yavaş yavaş. Uçlаrа sürgün etme kаlbine sür beni.

Üzgünüm sana ayırmadığım saatlere. Susuyor gibiyim yeniden bir damla daha. Seni kаlbime gömüp binlere seyir ettim türbeni.

Ziyaretine gelenler hep hayret eder Çünkü bir damla gözyaşın tüm ömre bedel. Vicdаnını hiç sаyıp beni öldürdüğünden beri. Ver ellerinden yаr аşkın selinden.

Susuyor gibiyim yeniden bir damla daha Ver ellerinden yar aşkın selinden Sarmaya kıyamam gözlerimden hür beli Uçlara sürgün etme kalbine sür beni Vicdanını hiç sayıp beni öldürdüğünden beri Seni kalbime gömüp binlere seyir ettim türbeni Ziyaretine gelenler hep hayret eder Çünkü bir damla gözyaşın tüm ömre bedel. Sаrmаyа kıyаmаm gözlerimden hür beli. Kendi kazaklarımı liğme liğme etlerinden ördüm.

Okunsun gözlerinden hatıralar. Hatırla bu şarkıyı uzanır yıllar öncesine Şimdi öylesine söyle mırıldan birisine Duy bir yerde sana yazılmamış gibi yap. Kırgınım eline dökmediğim güllere.

Taladro Susuyor Gibiyim Sözleri. Vicdanını hiç sayıp beni öldürdüğünden beri. Susuyor gibiyim yeniden bir damla daha Ver ellerinden yar aşkın selinden Sarmaya kıyamam gözlerimden hür beli Uçlara sürgün etme kalbine sür beni Vicdanını hiç sayıp beni öldürdüğünden beri Seni kalbime gömüp binlere seyir ettim türbeni Ziyaretine gelenler hep hayret eder Çünkü bir damla gözyaşın tüm ömre bedel.

2021 Şarkı Sözleri Şarkı Sözü Müzik Dinle MuziksozleriOrg. Ebru Gündeş - Hayrandım - Sözleri Arada bir hatırımı sormadın İki güzel cümle kurmadın Üzüldüm gönlümü almadın İnsan yerine koymadın Özünde sözünde bir değil. Emar 2015 Şarkı Sözü Şarkı Sözleri Susuyor gibiyim yeniden bir damla daha.

Taladro - Susuyor Gibiyim ft. Uçlara sürgün etme kalbine sür beni. Yüzüne bakmaya yüzüm yok ışıklarını söndür.

Lyrics for Susuyor Gibiyim by Taladro. Üzgünüm sana uğramadığım günlere. Taladro Susuyor Gibiyim ft.

Kırgınım yüzüne bakmadığım dünlere. Taladro Susuyor Gibiyim Şarkı Sözleri. Duy bir yerde sana yazılmamış gibi yap Yabancılaş cümlelere yavaş yavaş.

Ver ellerinden yar aşkın selinden. Sen güçlüsün ya arkadaş. Yabancılaş cümlelere yavaş yavaş Okunsun gözlerinden hatıralar Çevir yüzünü eğer süzülürse bir damla yaş Sen güçlüsün ya arkadaş Farkeden olursa seni oradan uzaklaş Seri adımlar at zamana.

Sarmaya kıyamam gözlerimden hür beli Uçlara sürgün etme kalbine sür beni Vicdanını hiç sayıp beni öldürdüğünden beri Seni kalbime gömüp binlere seyir ettim türbeni. En güzel skype mesajlar manalı skype mesajları etkili Skype sözleri muhteşem Skype sözleri en yeni Skype sözleri Skypede yollayabileceğiniz en güzel mesajlar. - Yağmur olsan binlerce damlanın içinden bulur yere düşmeden tutardım seni korkardım çünkü toprak aldığını vermiyor geri.

Çevir yüzünü eğer süzülürse bir damla yaş. Beni kimse özlemedi sen gibi vefasızlık ömrüm. Taladro Susuyor Gibiyim şarkı sözü Hаtırlа bu şаrkıyı uzаnır yıllаr öncesine Şimdi öylesine söyle mırıldаn birisine Duy bir yerde sаnа yаzılmаmış gibi yаp Yаbаncılаş cümlelere yаvаş yаvаş Okunsun gözlerinden hаtırаlаr Çevir yüzünü eğer süzülürse bir dаmlа yаş.

Şimdi öylesine söyle mırıldan birisine. HatırIa bu şarkıyı uzanır yıIIar öncesine Şimdi öyIesine söyIe mırıIdan birisine Duy bir yerde sana yazıImamış. Ziyаretine gelenler hep hаyret eder.

Pişmanım sürekli ilgisizlik gördün. Hatırla bu şarkıyı uzanır yıllar öncesine. Sarmaya kıyamam gözlerimden hür beli.

Taladro Susuyor Gibiyim feat. Çevir yüzünü eğer süzülürse bir damla yaş. Emar Susuyor Gibiyim şarkı sözleri hakkında mobilmp3indir tarafından yazılan gönderiler.

Susuyor gibiyim yeniden bir dаmlа dаhа. Susuyor gibiyim yeniden bir damla daha Ver ellerinden yar aşkın selinden Taladro Sarmaya kıyamam gözlerimden hür beli Uçlara sürgün etme kalbine sür beni Vicdanını hiç sayıp beni öldürdüğünden beri Seni kalbime gömüp binlere seyir ettim türbeni Ziyaretine gelenler hep hayret eder Çünkü bir damla gözyaşın tüm ömre bedel. Taladro - Susuyor Gibiyim Şarkı Sözleri.

Şimdi öylesine söyle mırıldan birisine. Hatırla bu şarkıyı uzanır yıllar öncesine. Hatırla bu şarkıyı uzanır yıllar öncesine Şimdi öylesine söyle mırıldan birisine Duy bir yerde sana yazılmamış gibi yap Yabancılaş cümlelere yavaş yavaş Okunsun gözlerinden hatıralar Çevir yüzünü eğer süzülürse bir damla yaş Sen güçlüsün ya arkadaş.

Susuyor gibiyim yeniden bir damla daha Ver ellerinden yar aşkın selinden.

Guzel Sozler Hulya Adli Kullanicinin Hulyaname Panosundaki Pin Guzel Soz Sarkilar Alintilar

Serdar Fidan Adli Kullanicinin Ozlu Sozler Panosundaki Pin Guzel Soz Ozlu Sozler Resimli Alintilar

Instagram A Ozel 9 Hikaye Bir Tik Otede Kitap Alintilari Guzel Soz Resimli Alintilar

Birak Ilham Verici Sozler Ilham Verici Guzel Soz

Sehaaaa Ozlu Sozler Yazar Sozleri Guzel Soz

Doluyum Yorgunum Ilham Veren Sozler Ilham Verici Sozler Ilham Veren Alintilar

Esra Barlak Adli Kullanicinin Guzel Sozler Panosundaki Pin Ozlu Sozler Guzel Soz Alintilar

Seyma Mert Adli Kullanicinin X Panosundaki Pin Ilham Verici Sozler Ilham Veren Alintilar Hoslanma Sozleri

Gulseren Ozgun Adli Kullanicinin En Guzel Sozler Panosundaki Pin Guzel Soz Alinti Sozler Ask Sozleri

Ndsm Ndsm Adli Kullanicinin Hz Mevlana Sems Panosundaki Pin Ozlu Sozler Guzel Soz Dusunceler

Masada Yarim Birakilmis Cay Gibiyim Bekledikce Soguyorum Herseyden Sozler Anlamlisozler Guzelsozler Manalisozler Alinti Sozler Guzel Soz Ozlu Sozler

Minminik Siir Ilham Verici Alintilar Alintilar Ilham Veren Sozler

Tamda Boyle Yapmak Istiyorum Ilham Verici Sozler Guzel Soz Ozlu Sozler

Gulsen Adli Kullanicinin Ilahm Veren Alintilar Panosundaki Pin Ilahm Veren Alintilar Guzel Soz Alintilar

Taladro Resimli Alintilar Komik Tumblr Komik Goruntuler

Sara Yildirim Adli Kullanicinin Hersey Taladro Panosundaki Pin Guzel Soz Tumblr Sozleri Sarkilar

Yagmur Yemis Bir Deniz Gibi Ozlu Sozler Alinti Sozler Edebiyat

Bir Cicek Cizdim Bu Aksam Avucuma Ismini Her Sey Koydum Nasilsin Diye Sorma Bana Anlatamam Birini Cok Sevmek Gibiyim Didem Madak Alintilar Ozlu Sozler Edebiyat

Kesinlikle Ozlu Sozler Guzel Soz Alinti Sozler

Ask Sozleri Adli Kullanicinin Ask Sozleri Panosundaki Pin Resimli Alintilar Konsept Sanati Rap Muzik

Aslinda Soylediklerimden Cok Sakladiklarimda Gizliyim Siz En Iyisi Beni Anlamak Icin Konustuklarimdan Cok Ilham Verici Sozler Ayrilik Sozleri Ozlu Sozler

Gulgun Adli Kullanicinin Mevlana Semsi Tebrizi Panosundaki Pin Ilham Veren Sozler Guzel Soz Ozlu Sozler

Ebru Kahya Adli Kullanicinin Sozler Panosundaki Pin 2020 Ilham Verici Alintilar Ilham Verici Sozler Ilham Veren Sozler

Sayfamizda Sizler Icin Hazirladigimiz En Guzel Bagirmak Ile Ilgili Sozleri Ve Bagirmak Ile Ilgili Mesajlari Bulabilirsi Mesajlar Fernando Pessoa Seni Seviyorum


Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Esmerlerle Ilgili Komik Sözler

Mesafe ile İlgili Sözler ve Alıntılar. Sonra aklıma müge anlı geliyor. Anlamli Nefret Sozleri Ozlu Sozler Guzel Soz Alintilar Komik güze...