Minggu, 20 Juni 2021

Beni Alsalar Akor

Duman Beni Yak Akor ve Gitar Ritimleri. Beni alsalar ipe koysalar Db Bbm Dayanamaz yine kadere salsalar B Abm Bb Gönlüm arıyor titriyorum bak Ebm B Sıra gelmeden gidemem ki ben Db Bbm Tutmaz ellerim seni görmeden B Abm Bb Zaman geçiyor bekliyorum bak.

Ellerimde Cicekler Ritim Gitar Akorlari Gitar Akordu Gi Tar Cicek

Dm Giden günlerim oldu C B Dm Seni anmadım yola bakmadım hala Dm B Dile gelmeden düşlerim yanlızlığa B Am Susmanda yeter di son vermem için hayatıma Dm Tüm güllerim soldu C B Dm Sana atmadım taraf olmadım asla Dm B Dize gelmeden düşlerim yanlızlığa B Am Gülmende yeter di geri gelmem için hayata Dm Beni alsalar ipe koysalar Am Dayanamaz yine kadere salsalar B A.

Beni alsalar akor. Beni alsalar ipe koysalar Db Bbm Dayanamaz yine kadere salsalar B Abm Bb Gönlüm arıyor titriyorum bak Ebm B Sıra gelmeden gidemem ki ben Db Bbm Tutmaz ellerim seni görmeden B Abm Bb Zaman geçiyor bekliyorum bak. Ağla Akor ve Gitar Ritimleri. Beni alsalar ipe koysalar Dayanamaz yine kadere salsalar Gönlüm arıyor titriyorum bak ---- NAKARAT Sıra gelmeden gidemem ki ben x2 Tutmaz ellerim seni görmeden Zaman geçiyor bekliyorum bak Giden günlerim oldu Seni anmadım yola bakmadım hala Dile gelmeden düşlerim yalnızlığa Susman da yeterdi son vermem için hayatıma.

Bir Ateşe Attın - Kamuran Akkor DEKA Müzik. Dayamaz yine kadere salsalar. Sana atmadım taraf olmadım asla.

Emre Aydın Belki Bi Gün Özlersin Akor ve Gitar Ritim Çalışma Sayfası indir. Dm Giden günlerim oldu C B Dm Seni anmadım yola bakmadım hala C B Gm Dile gelmeden düşlerim yalnızlığa B C F Am Susman da yeterdi son vermem için hayatıma Dm Tüm güllerim soldu C B Dm Sana atmadım taraf olmadım asla C B Gm Dile gelmeden düşlerim yalnızlığa B C F Am Gülmen de yeterdi geri gelmem için hayata Dm B Beni alsalar ipe koysalar C Am Dayanamaz. YOK SANAYIM AKOR Oğuzhan Koç Orijinal Ton Am Giden günlerim oldu G F Am Seni anmadım yola bakmadım hala G F Dm Dile gelmeden düşlerim yalnızlığa G C E Susman da yeterdi son vermem için hayatıma Am Tüm güllerim soldu G F Am Sana atmadım taraf olmadım asla G F Dm Dile gelmeden düşlerim yalnızlığa G C E Gülmen de yeterdi geri gelmem için hayata Am F Beni alsalar ipe koysalar.

Beni alsalar ipe koysalar. Beni alsalar ipe koysalar. Dm Giden günlerim oldu C B Dm Seni anmadım yola bakmadım hala C B Gm Dile gelmeden düşlerim yalnızlığa B C F Am Susman da yeterdi son vermem için hayatıma Dm Tüm güllerim soldu C B Dm Sana atmadım taraf olmadım asla C B Gm Dile gelmeden düşlerim yalnızlığa B C F Am Gülmen de yeterdi geri gelmem için hayata Dm B Beni alsalar ipe koysalar C Am Dayanamaz yine kadere salsalar B Gm A.

G E Dayanamaz yine kadere salsalar F Dm E Gönlüm arıyor titriyorum bak. Beni alsalar ipe koysalar G E Dayanamaz yine kadere salsalar F Dm E Gönlüm arıyor titriyorum bak Am C Sıra gelmeden gidemem ki ben G E Tutmaz ellerim seni görmeden F Dm E7 Zaman geçiyor bekliyorum bak ---Pd---. Duman Bu Akşam Akor.

Gönlüm arıyor titriyorum bak. Am Giden günlerim oldu G F Am Seni anmadım yola bakmadım hala G F Dm Dile gelmeden düşlerim yalnızlığa F Dm E Dm E Susmamda yeter ki son vermem için hayatıma Am Tüm güllerim soldu G F Am Sana atmadım taraf olmadım asla G F Dm Dile gelmeden düşlerim yalnızlığa F Dm E Dm E Gülmemde yeter ki geri gelmem için hayata Am C Beni alsalar ipe koysalar G E Dayanamaz yine kadere salsalar. Beni alsalar ipe koysalar C Am Dayanamaz yine kadere salsalar B Gm A Gönlüm arıyor titriyorum bak Dm B Sıra gelmeden gidemem ki ben C Am Tutmaz ellerim seni görmeden B Gm A Zaman geçiyor bekliyorum bak.

Dile gelemden düşlerim yanlızlığa. 118 Am 2 Giden günlerim oldu G F Am 2 Seni anmadım yola bakmadım hala G F Dm 2 Dile gelmeden düşlerim yalnızlığa F 2 C 2 E 2 Susmamda yeter ki son vermem için hayatıma Am 2 Tüm güllerim soldu G F Am 2 Sana atmadım taraf olmadım asla G F Dm 2 Dile gelmeden düşlerim yalnızlığa F 2 C 2 E 2 Gülmemde yeter ki geri gelmem için hayata Am 2 Beni alsalar. Ebm Giden günlerim oldu Db B Ebm Seni anmadım yola bakmadım hala Db B Abm Dile gelmeden düşlerim yalnızlığa B Db F Bbm Susman da yeterdi son vermem için hayatıma Ebm Tüm güllerim soldu Db B Ebm Sana atmadım taraf olmadım asla Db B Abm Dile gelmeden düşlerim yalnızlığa B Db F Bbm Gülmen de yeterdi geri gelmem için hayata Ebm B Beni alsalar ipe koysalar Db Bbm Dayanamaz.

Sıra gelmeden gidemem ki ben. Tutmaz ellerim seni görmeden. Pinhani Hele Bi Gel Akor ve Gitar Ritimleri.

Gülmende yeterdi geri gelmem için hayata. Dm Giden günlerim oldu C B Dm Seni anmadım yola bakmadım hala C B Gm Dile gelmeden düşlerim yalnızlığa B C F Am Susman da yeterdi son vermem için hayatıma Dm Tüm güllerim soldu C B Dm Sana atmadım taraf olmadım asla C B Gm Dile gelmeden düşlerim yalnızlığa B C F Am Gülmen de yeterdi geri gelmem için hayata Dm B Beni alsalar ipe. En Çok Dinlenen Pinhani Akorları ve Gitar Ritimleri.

Haluk Levent Zifiri Akor ve Gitar Ritimleri. Bi gece haksızca alsalar içeri seni Bunu haber yapıcak gazeteci bile bulamazsın Hepsi tutuklu Dm Salınan katillerin aldığı canlar Geri gelmeyecekler Haksız yere hapiste geçen yıllar Geri gelmeyecekler F Sen sustun ses etmediğinden bindiler tepene Haklarını elinden aldılar ve güzellikle geri vermicekler. G E Tutmaz ellerim seni görmeden.

Oguzhan koÇ gİden gÜnlerİm oldu e-0-----3-----3-----3----1-3-----3--1--0----- a-----3--2--0-----0-am-----0--2--0-----0-----0-am d----- g----- b----- e----- gİden gÜnlerİm oldu senİ anmadim yola bakmadim hala e-----3---3--1-----3--1--0----- a---3--0---2---0-----0----- d-----3----- g----- b----- e----- dİle gelmeden dÜŞlerİm yalnizliĞa e----- a----- d--3--2-3-----3 ----2-----3 --2- 0----2----- g-----0--2-----0----- b-----0----- e----- susmamda yeter kİ. A AY_Y AY Ritim 5 Zaman. Am F Sıra gelmeden gidemem ki ben.

Beni alsalar ipe koysalar Bb Eb Dayanamaz yine kadere salsalar G Bb G Gönlüm arıyor titriyorum bak Eb G Sıra gelmeden gidemem ki ben Bb Eb Tutmaz ellerim seni görmeden.

B52qi 9kdvhkkm

Oguzhan Koc Giden Gunlerim Oldu Cover Akor Nasil Calinir Youtube

Oguzhan Koc Giden Gunlerim Oldu Cover Akor Nasil Calinir Youtube

Sevim Deran Hatirla Sevgili Akoru Kolay Ve Orjinal Ton Olarak Gitar Akoru Olarak Inceleyebilirsiniz Gitar Akordu Sarkilar Duman

Cemberimde Gul Oya Ritim Gitar Akorlari Gitar Akordu Oya Gi Tar

Oguzhan Koc Giden Gunlerim Oldu Akor Gitaregitim Net Akor Deposu

Gesi Baglari Akor Gitaregitim Net Akor Deposu Notalara Dokulmus Muzik Muzik

Oguzhan Koc Giden Gunlerim Oldu Cover Akor Nasil Calinir Youtube

Onur Koc Giden Gunlerim Oldu Youtube

Cok Yorgunum Akor Gitaregitim Net Akor Deposu Yorgun Yorum Gi Tar

Aradigin Sarkinin Akorlari Burada Yump Da 100 Dogru Akorlar Orjinal Ton Ve Kolay Ton Sarkilar Transpoze Ozelligi Ve Daha Fazlas Gitar Akordu Sarkilar Keder

Akor Defterim 6 Pdf

Akor Defterim 6 Pdf

Dere Geliyor Ritim Gitar Akorlari Gitar Akordu Deri Gi Tar

Oguzhan Koc Giden Gunlerim Oldu Cover Akor Nasil Calinir Youtube

Memleketim Ritim Gitar Akorlari Gitar Akordu Gi Tar Sarkilar

Caddelerde Ruzgar Ritim Gitar Akorlari Gitar Akordu Gi Tar Sarkilar

Kendine Iyi Bak Ahmet Kaya Ritim Gitar Akorlari Gitar Akordu Gi Tar Sarkilar

Kahraman Deniz Boyle Sever Akor Gitar Akordu Zulum Gi Tar

Kalbimin Tek Sahibine Pianomusic Kalbimin Tek Sahibine Nota Tab Akor Gitaregitim Net Notalara Dokulmus Muzik Muzik Notalari Flut

Super Baba Bana Bir Masal Anlat Baba Ritim Gitar Akorlari Gitar Akordu Babalar Masal

Kul Olayim Sivas Ellerinde Ritim Gitar Akorlari Gitar Akordu Gi Tar Sarkilar

Sen Insansin Ahmet Kaya Ritim Gitar Akorlari Gitar Akordu Gitar Sarkilar

Ahmet Kaya Nota Panosundaki Pin


Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Esmerlerle Ilgili Komik Sözler

Mesafe ile İlgili Sözler ve Alıntılar. Sonra aklıma müge anlı geliyor. Anlamli Nefret Sozleri Ozlu Sozler Guzel Soz Alintilar Komik güze...