Senin, 19 Juli 2021

Kürtçe Aşk Sözleri Kısa Türkçe Anlamlarıyla

Daxaziyamı Tene Tiyi Tek İsteğim Sensin. Senin geder parlag ve gozel olsun birini de menim ucun sec parlagligi onemli deyil teki sene yaxin olsun.

Kurtce Ask Sozleri Kurtce Guzel Sozler Neguzelsozler Com

Sayfamızda en güzel kürtçe güzel sözler 2016 kürtçe aşk sözleri yeni kürtçe aşk mesajları kürtçe sözler ve türkçe anlamları kürtçe aşk sözleri yeni kürtçe güzel aşk mesajları kısa kürtçe cümleler 2016 kürtçe sözler anlamlı kürtçe aşk sözleri facebook kürtçe acılı aşk sözleri kürtçe sözler twitter en güzel kürtçe sözler sevgiliye.

Kürtçe aşk sözleri kısa türkçe anlamlarıyla. Kürtçe anlamlı aşk sözleriKürtçe güzel özlü sözlerKürtçe sevgiliye söylenebilecek en güzel sözler mesajlar. Ayrı olsanız bile hiçbir şeyin değişmemesidir. Bu sözlerden en çok sevdiğinizi veya başka bir Kürtçe aşk sözünü yorum kısmına yazabilirsiniz.

Kürtçe sözler Kürtçe atasözleri ve deyimler Kürtçe en çok sevilen cümleler aşk içerikli Kürtçe özlü sözler Kürtçe WhatsApp sözleri ve durumları sevgiliye söylenen Kürtçe cümleleri ve Türkçe anlamlarını sizin için derledik. Ve lutfen gunes isigimi elimden alma. You are the love of my life.

Eyare benamusa fıreheNamussuzun postu geniştir. Ava Dilemin Gönül Suyum. Erkekler hatırlamaz kadınlar ise asla unutmaz.

Men never remember but women never forget. Ew Dinya Tene Emeye Bu Dünya Sadece İkimizin. Love is the beauty of the soul.

Sen benim gunes isigimsin sadece benim gunes isigim beni tum gun boyunca mutlu ediyorsun. Ax Delalamın Te Çi Divibu Min Nedate U ti Çu Ah Değerlim Ne İstedinde Vermedim Gittin. Ez u ti heya taliye Ben ve sen sonsuza.

Ax Şewiti Bin Lingemin De Were Bese Toprak Yandı Ayaklarımın Altında Yeter Artık Gel. Wer Delalamın Em Nu Destpekin Gel Değerlim Yeniden Başlayalım. Türkçe müziktir şarap deresi gibi akar yumuşak tatlı.

Sizler için en çok kullanılan Kürtçe aşk sözlerini Türkçe anlamları ile birlikte derledik. 2 diyar 1açık belli bariz belirli. Kürtçe sözler içeriğinde gelmiş geçmiş en güzel Kürtçe sözleri bulabilir Kürtçe sözleri çevrenizde bulunan arkadaşlarınıza gönderebilirsiniz.

Aşk ruhun güzelliğidir Memories last forever. Sitemizde birbirinden farklı ve değişik gönderebileceğiniz kürtçe sevgi mesajları kürtçe aşk sözleri ve anlamları kısa olmak üzere mutlu edebilirsiniz. Sen benim için teksin.

Ama bu zamanı senin yanında geçirmeyi dert etmem asla. Bat ay vuldınt maynd sipending it bay yor sayd Sonsuza kadar çok uzun bir zaman. Ez benditeme yaramın -Seni bekliyorum yarim.

8 ji den dan. KÜRTÇE Xweşike Spi boz e deste Wek ezman e çave we Ji bo min e strane we gul vedibe di zimane we Nabeje le nabeje ji min hezdike Hezdike ji min nabeje fedidike Xweşike ax xweşike ji min hezbike rojeke Keçike ax keçike şuna te bu vedeke Ewre spi deste we Reşe tari pore we Heyrana bedewa we. 7 delal sevgili aziz.

Dilimizde nefretin acının yükü var Te Hinki Hezmıkıribe Neçe Rıhemin Birazcık Sevdiysen Beni Gitme Ruhum. 3 roj gün gündüz. Im in love with you.

Azeri Aşk Sözleri Sevib de sevdiyine sevdiyini deye bilmemek ne geder aciysa sevilibde sevildiyini biImemek o geder acidir. Kürtçe aşk sözleri ve türkçe anlamları. Dilete Jiminre Hiç Naşewite Yüreğin Hiç Bana Yanmıyor mu.

Yorum kısmına yazılan Kürtçe aşk sözleri de bu listeye eklenecektir. Evina te ez. Romantik Kürtçe Aşk Sözleri.

I have fallen for you. Gerçek aşk ayrılamaz olmak demek değildir. 3 İngilizce En güzel aşk sözleri ve Türkçe anlamları The world is full of things just like you Dünya güzel şeylerle dolu tıpkı sen gibi Sometimes sorry just isnt enough Bazen sadece özür yeterli değildir When I am sad please dont ask me what is wrong.

KÜRTÇE AŞK VE SEVGİLİYE SÖZLER - TÜRKÇE. You are the one for me. Tu yamini ez ye teme Sen benimsin ben de senin.

4 heva leş yandaşı arkadaş refakatçi. But I wouldnt mind spending it by your side Forevır iz e long taym. So please dont take my sunshine away.

Ez hedi dımeşım bela dıghe mı ez zu dımeşımez dıghem belaYavaş yürüyorum bela bana yetişiyor hızlı yürüyorum ben belaya yetişiyorum. Ez çı dıbejım bılura mı çı dıbejeBen ne diyorum kavalım ne çalıyor. Çünkü ölümü tattık hep.

Laşemi beryatekir Bedenim seni özledi. İngilizce Kısa Aşk Sözleri. Hayrana wan çaven temme Hayranım o gözlerine.

Birini derinden sevmek sana CESARET verirken biri tarafından derinden sevilmek sana GÜÇ verir. Being deeply loved by someone gives you STRENGTH while loving someone deeply gives you COURAGE. Aynı zamanda içerikte yer alan güzel sözler ve özlü sözler kategorisinde de yer alan resimli Kürtçe sözleri de sosyal medya hesaplarından paylaşabilirsiniz.

Sen benim hayatımın aşkısın. Kürtçe Sevgi Sözleri ve Türkçe Anlamları. Axago Te pelekiriye Qurbanawebim Bastığın Toprağa Kurban Olayım.

Aşk hiçbir zaman bir seçenek değildi o zorunluluktu. Anılar sonsuza kadar sürer. Goy uzunden ozun ucun bir ulduz sec.

Laşemi Te Digeri Bedenim Seni Arıyor. Tu guli ez bülbüle temme temme Sen gülsün ben bülbülün. Popüler Kürtçe Kelimeler ve Türkçe karşılıkları anlamları Popüler Kürtçe Kelimeler 1 ez ben.

Bizim dilimiz Ermeniceye gelince acının dilidir. Dermane dilemin -Kalbimin dermanı. Heta Taliye Tu Yamini Sonsuza Dek Benimsin Xelasiyamın Kurtuluşum Çukuletamın Çikolatam Êşk Aşk Delalamın Değerlim Gulamın Gülüm Yaramın Yarim Birinamın Yaram.

Forever is a long time. 2Your are my sunshine my only sunshine you make me happy all day long. Ez ezım tu tuyeBen benim sen sensin.

Arjin Alayci Sozler Komik Guzel Soz

Kurtce Sozler Ve Turkce Anlamlari Anlamli Guzel Sozler

Kurtce Ask Sozleri Kurtce Guzel Sozler Fisilti Net

Kurtce Sozler Guzel Anlamli Manali Ve Resimli Kurtce Sozler

Kurtce Sozler Guzel Anlamli Manali Ve Resimli Kurtce Sozler

Mutsuzluk Sozleri 15 Resimli Guzel Sozler Ayrilik Sozleri Guzel Soz Bir Sozleri

Kurtce Sozler Ilahm Veren Alintilar Ozlu Sozler Kitap Alintilari

Kurtce Sozler Kurtce Kufurler Kb Blog Blog

Kurtce Ask Sozleri Guzel Sozler

Anlamli Dunyanin En Guzel Ask Sozleri Resimli En Guzel Ask Sozleri 2019 Guzel Soz Ilham Verici Sozler Bff Sozleri

Kurtce Sozler Guzel Anlamli Manali Ve Resimli Kurtce Sozler

Kurtce Sozler Guzel Anlamli Manali Ve Resimli Kurtce Sozler

Https Www Xn Krtler 3ya Com Kurtce Sevgi Ask Sozleri Html

1

Kurtce Ask Sozleri Ve Turkce Anlamlari Yeni Basin

Ben Sana Hasret Romantik Ask Sozleri Ozlu Sozler Ask

Kurtce Sozler Guzel Anlamli Manali Ve Resimli Kurtce Sozler

Sztpxgxv Uaexm

Kurtce Ask Ve Sevgi Mesajlari Hazir Mesajlar Kundir

Mevlana Ask Sozleri Hz Mevlana Etkileyici Kisa Ask Sozleri Ask Ask Sozleri Guzel Soz

Karima Guzel Sozler Esime Guzel Ask Sozleri Pek Guzel Sozler

Kurtce Sozler Guzel Anlamli Manali Ve Resimli Kurtce Sozler

Kurtce Sozler Guzel Anlamli Manali Ve Resimli Kurtce Sozler

Kurtce Ask Sozleri Ve Turkce Anlamlari


Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Esmerlerle Ilgili Komik Sözler

Mesafe ile İlgili Sözler ve Alıntılar. Sonra aklıma müge anlı geliyor. Anlamli Nefret Sozleri Ozlu Sozler Guzel Soz Alintilar Komik güze...